marți, 26 aprilie 2011

Abonament la Cosmote---never again!

Dupa ce scriam saptamana trecuta despre renuntarile la abonamente azi am mers sa platesc ultima factura. Pe drum ma gandeam sa nu o platesc chiar asa ci sa vorbesc cu un reprezentant de relatii cu clientii, parca ma tenta o prelungire chiar mai scumpa pentru un iphone. Avantaj Cosmote...pana acum.
Merg in centru la ei...acolo am fost servit ok data trecuta. Ajung acolo (cu greu gasit loc de parcare, ocolit cativa km prin oras, etc) si trona mare pe usa, scris de mana...PANA DE CURENT. Bine ca nu era scris de imprimanta....atunci chiar nu ii credeam. Si asa imi vine greu sa cred, Leonardo de langa ei avea curent, si vindea pantofi. De partea cealalta o masina de inghetata vindea inghetata....alimentata fiind de curent. Senzatia mea este ca cei de la Cosmote nu s-au inteles care sa vina azi la servici asa ca au zis ca nu au curent.
Ok, mai erau 2 locatii unde se putea plati factura...la internity si germanos, ambele pi shientru cimishoarei.
Ajung la internity si dau sa platesc...nu se poate. Intreb: Dar daca iau un telefon de la voi atunci pot plati cu cardul? DA! Pei si voi cand decontati catre Cosmote toate incasarile facute in numele lor, nu prin banca faceti plata? Ba da! Si atunci de ce nu poate sa ajunga si factura mea tot acolo? Nu stim, politica firmei, numai cu cash puteti plati factura. Dar mergeti la Germanos, ei incaseaza!
Merg si acolo desi stiam din galeria Real ca nu incaseaza, dar m-am gandit ca in centrul timisoarei sigur e diferit. Intru si intreb daca pot plati factura cu card. Mi se zice da. Numai sa stau la coada. Astept, ajung la rand. Dau cardul si mi se zice...nu se poate plati cu cardul factura.

Ok, orice tentativa de iphone, nokia , abonament sau altceva mi-au disparut in acel moment. Nu se poate sa mergi in 3 locuri pentru A DA Bani si sa fii refuzat.
Nu se poate sa vinzi iphone si sa incasezi cu cardul dar sa nu accepti Toate platile cu card.

Doar din acest motiv nu imi doresc sa prelungesc abonamentul. Cartele pot lua de la tot pasul!

Niciun comentariu: