sâmbătă, 7 mai 2011

aventura de a cumpara un bilet de avion

imi trebuie un bilet pe ruta arhicunoscuta a navetistului timisorean: timisoara-bucuresti si retur in aceeasi zi.
Caut pe site la tarom si am un prim pret.
Sun la o agentie si am un al doilea pret, mai mare. nu cu mult, dar mai mare.
Caut pe net si avem asa:
-muuulte site-uri care apar pe google...super imi zic
- 2 din ele au plecarea doar din bucuresti, si nu poti schimba punctul de plecare. avand in vedere ca se poate sorta ipul foarte usor, de ce nu apare reclama doar la cei care acceseaza netul din bucuresti? bani aruncati pe google adSense
- 2 dintre ele nu percep posibilitatea de a pleca din timisoara si a te reintoarce in aceeasi zi. unul imi da mesaj ca data plecarii tre sa fie inainte de data sosirii si al doilea imi hasureaza data plecarii si nu o mai pot selecta la sosire. misto treaba!
- 3 din ele au preturi mai mari chiar decat agentia
- m-am hotarat asupra unuia si am fost surprins placut ca imi da posibilitatea de a face factura. numele firmei e mai lung si nu incape in campul lor, iar firma are doar cui nu si j (asa au reprezentantele si consulatele). of course ca nu pot trece mai departe pana nu introduc si J.

Astept pana luni sa sun la ei, poate o rezolvam totusi. De ce nu e nimic simplu in Romania?

Niciun comentariu: