vineri, 15 aprilie 2011

Renuntari la abonamente si servicii

Sar dintr-un subiect in altul. Daca am scris de mobila, am postat despre bobitza apoi o reclama, iata ca revin cu povesti de viata.
Mai demult povesteam despre cat de ordinari sunt cei de la Orange si cum m-au tinut in sah 3 luni de zile si mi-au bagat pe coface pe cap pentru incompetenta lor.

Iata inca ceva cazuti recente.
Pe o firma am avut un abonament Vodafone cu 2 numere. Am dorit terminarea abonamentului si schimbarea in cartela. Depus cerere la Vodafone din Kaufland, fara stampila sau semnatura pentru ca "schimbarea se face direct in sistem". Rezultat dupa 2 luni...abonament activ. Certuri peste certuri cu cei de la servicii clienti pentru ca angajatii din magazinele lor nu stiu sa isi faca treaba...dar tot clientul sa mai plateasca. Negociat tiganeste la propriu, mai platiti o luna cu reducere atata la suta...nu mai platesc...nu putem rezilia decat daca mai platiti o luna....am facut cerere de 2 luni deja....in final am mai platit o luna si nu am platit cei 3 euro pe care te obliga sa ii platesti la transformare in cartela.

Ei bine azi...am ajuns si la Cosmote. Am un abonament de 11 euro care nu mai este deloc atractiv si care nu ajung sa il platesc. Cei de la Germanos nu accepta plata prin card si eu am rareori cash la mine. Prin unicredit online banking nu pot plati cosmote. Asadar...merg inarmat la Cosmote...degeaba. O doamna amabila...imi ia buletinul, ma intreaba daca mi-am platit ultima factura (facusem plata la ei acolo), ma intreaba daca doresc sa imi tin numarul, raspund ca da. Ma roaga sa ii spun care sunt motivele pentru care doresc sa inchid, ii explic. Fara alta tiganeala de genul...dar mai avem o oferta speciala pe care am omis sa vi-o comunicam sau va dau ce va da si concurenta daca vreti sa va mutati. Ma roaga frumos sa platesc la timp factura ce se va emite pentru ca altfel cererea se inactiveaza si dupa aceea am cartela. Fara credit platit din abonament, fara 3 luni in avans, fara tiganeli...fara nimic! Doamna mi-a inteles motivele si s-a linistit ca raman pe cartela. Poate ca un vanzator pana in maduva oaselor ar fi incercat sa ma convinga, dar chiar nu avea cu ce. Eram destul de clar si hotarat si ei s-au prins.
Felicitari Cosmote!

Acum dupa companii de telefonie pe locul 2 sunt bancile la acest capitol. Din studentie am avut cont la Transilvania. Nici acum nu am nimic sa le reprosez. Apoi fostul angajator m-a obligat ILEGAL sa imi deschid cont la BRD. Bineinteles ca nu a suportat costurile de deschidere. Dupa 1 an, m-a obligat, din nou ILEGAL, sa imi deschid cont la Unicredit. In ambele cazuri am ales un pachet mai complex care sa ma ajute (cu internet banking, acumulare de beneficii si alte cele).
Ajungand sa am 3 conturi am zis ca nu e ok. Am mers la Transilvania, cerere de renuntare...semnata, stampilata...pe loc desfinatat. Felicitari Banca Transilvania.
Merg la BRD. Pe loc imi taie cardul si renunt la card. Pentru cont reveniti maine ca aveti un cont mai special si colega care se ocupa de dumneavoastra nu e momentan aici. Am revenit, am facut cerere, am platit 135 ron (la transilvania am platit 12 ron) pentru renuntarea la card si cont. Mai are rost sa spun ca nici cei 50 ron pentru deschidere si nici cei 135 pentru inchidere nu i-a suportat fostul angajator ? No comment, obligam angajatii ca se poarta.Sa revin peste o luna cica sa verific daca e inchis contul. Asta nu o pricep! Cum adica sa verific eu. Si daca nu e inchis, intreb...Pei ne aduceti aminte, dar in principiu in 2 saptamani e inchis. Pei atunci revin in 2 saptamani sau o luna? Se poate si in 2 saptamani si intr-o luna. Numai sa sunati luni (si aici inteleg rugamintea) pentru ca plata intra in sistem de abia cu tranzactia de seara si nu pot sa inchid contul cat timp plata pentru reziliere nu e activa in sistem.
Voi suna luni si voi reveni dupa o luna.

In afara de Orange si Vodafone unde am avut surprize neplacute cum ca cererile de reziliere au fost ignorate sau pierdute, pana acum nu am avut alte surprize.
De la Transilvania nu mi-a venit nici o scrisoare cum ca am restante, dar am primit si scrisoare de la ei ca totul e inchis. De la Cosmote si BRD mai astept o luna, dar cel putin teoretic totul e ok.

Oare sunt eu norocos?

Niciun comentariu: