marți, 8 noiembrie 2016

Update de inceput de Noiembrie

Dupa intoarcerea in cotidian am decis ca trebuie sa ne implicam in mai multe activitati. Viata ta este ceea ce faci tu din ea.
Pe copii i-am inscris de ceva vreme la inot si ne amuzam si miram maxim de progresele lor. Seb a ajuns sa inoate cu capul in apa, Ingrid incepe sa dea din picioruse la orice contact cu apa. Le place! 
Am ajutat o actiune de strangere de fonduri cu un mini studio foto. Am decis ca e momentul sa imi aplic pasiunea si deocamdata micul bagaj de cunostinte pentru a face poze de tip funny. Am facut poze de familie, prieteni, copii sau parinti. Banii facuti au fost donati acelei cauze. 
Cateva poze gasiti aici Camara cu veselie- Poze funny! Daca simtiti ca trece viata pe langa voi si nu aveti amintiri, hai sa vorbim. Nu regizam nimic, voi va vedeti de treaba voastra si eu va vad in treaba voastra. In final va veti vedea vazandu-va de treaba voastra :) 
Am decis de asemenea ca e timpul sa povestim, dar despre aceste povesti in posturi urmatoare. Ca avem mult de lucru la aceste povesti! 

In rest nimic nou, ma enervez in continuare pentru lipsa totala de empatie pe care o vad in jurul meu, pentru tupeul cu care unii cred ca ajung sa conduca lumea si chiar pentru nepasarea crasa. 
La inot de fiecare data trebuie sa dau jos ghiozdane lasate pe bancuta de schimbat (desi exista dulapuri). Unii parinti considera ca e mai important dupa ce si-au schimbat copiii in costume de inot sa ocupe locul cu un ghiozdan. Altii sa se schimbe in picioare! 
Pe strada observ un tupeu din ce in ce mai mare in conducere. Tupeul pare ca e in crestere odata cu valoarea masinii. Pacat de imaginea marcii in Romania! Nu pricep de ce se parcheaza pe trotuare facand mamele cu carucioare sa mearga pe drum. Nu pricep de ce avariile iti dau permisiunea de a te opri pe zebra. Nu pricep de ce unii nu inteleg ca atunci cand depasesc masini parcate pe dreapta ei chiar...depasesc...si nu au prioritate fata de cei ce vin din fata. Nu pricep inca de ce daca ai un mare cerc rosu cu o linie alba in mijloc tu ca sofer nu intelegi ca nu au voie sa mergi pe acolo. Dar comentezi daca vine cineva si nu se urca pe trotuar ca sa te lase la treci...pe interzis. Chiar nu inteleg si din pacate inca ma enervez. Incerc sa imi tin energia pentru povestile de mai sus. 

Am scris ca sa stiti ca mai existam si linistea inseamna ca facem ceva ;) 
Va urma! 

Niciun comentariu: