miercuri, 14 iulie 2010

despre nunta si caracter

O noua postare din acelea soft, fara iz de marketing, e o poveste de viata mai degraba.
Iata ca in 3 zile am 2 saptamani de cand am pe deget inel si dupa o saptamana in care am fost plecat am gasit acum timpul si momentul de a expune ceva ganduri aici.
Nunta in sine a fost super reusita, lumea s-a simtit bine, avem poze geniale, localul a fost la inaltime, ce mai, o nunta de povestit.
Totusi nu pot sa nu fiu absolut dezamagit despre atitudinea unor oameni. Stiu ca mi s-a zis ca nu am cum sa ii multumesc pe toti la toti, si am incercat....fara succes. Ca e muzica tare, ca e lumina slaba, ca e cald, ca e rece......dupa 2 ore am zis ca e nunta mea si am renuntat sa ii mai fac pe toti sa se simta bine.
mi s-a zis ca vor fi oameni care vor confirma si nu vor veni. Am zis ca nu e posibil asa ceva, sunt prietenii nostri, sunt oameni de cuvant. Dar nu au fost, au existat 3 cupluri, unul din care vineri seara a reconfirmat care nu au venit. nu am cuvinte pentru ei...pentru mine acesti oameni si-au cam pierdut respectul.
De asemenea nu pot sa inteleg de ce unii oameni prefera sa minta decat sa spuna NU. e asa greu de spus nu? Oameni care nu vorbesc engleza si nici nu stiu unde e budapesta pe harta m-au mintit ca au interviu la viena...sambata....
altii au fost cica amenintati de clienti cu bataia...fugeau si se ascundeau...come on..ca asta e deja o minciuna demna de film.
Cel mai des folosita a fost cea cu "am 3 nunti in aceeasi zi si hai ca la una poate nu mergeam pentru tine dar a doua e celei mai bune prietene/verisoare/vecine etc". Am auzit aceasta replica de 4 ori si culmea niciodata cealalta nunta nu era in Timisoara. Am avut oameni care m-au mintit ca au eveniment a doua zi in Bucuresti si el era de fapt in Timisoara....ma rog...era mai sincer sa imi spuna de la inceput ca nu pot sa vina sau nu doresc. Dar nu confirma si renunta in ultimul moment pentru ca incurci planurile oamenilor. Cei care se recunosc in aceste randuri...rusinica. Va stiti voi care sunteti si de acum incolo va trebui sa faceti multe pentru a imi reschimba parerea despre voi. Macar unii din voi, sunati de mine, ati putut sa inventati motive ca nu veniti. Altii ati preferat sa nu raspundeti la telefon.
Nu uitati....minciuna are picioare scurte....era o vorba pe care ati auzit-o in cei 7 ani de acasa....vi-o reamintesc.

Niciun comentariu: