miercuri, 19 mai 2010

parca totul se duce la vale

Aseara, din criza de timp si orice alt eating place deschis am facut inimaginabilul, am bagat niste nuggets la mac la ora 23:30. Celebrul macdonalds care este dat exemplu pentru specializarea sa si pentru rapiditate. intru inauntru si astept, si astept si astept, nimic nu era gata, era plin de hartii pe jos si multe multe mese murdare....ca niciodata. seful de tura (cred) era si el la fel de aiurit ca si tot din tara asta. fa cartofii, fa burgerii, sterge masa, serveste masinile, nu se stia ce e pe acolo. am ramas masca, pentru ca nu in fiecare zi vezi asa dezorganizare la mac. am asteptat rabdator si am servit mai departe masa.
azi dimineata ma gandeam in drum spre lucru, ce influenta mare poate sa aiba un leader asupra afacerii pe care o conduce, sau echipei pe care o manageriaza. Si asa cum merge si tara asta, asa merg si multe firme, oameni care sunt platiti mult prea mult pentru ceea ce NU stiu sa faca. Si asta se rasfrange in performanta echipei si se manifesta prin rezultate slabe si oameni buni de echipa mega frustrati ca sunt trasi inapoi de echipa. Asa e si tara asta, iar oamenii buni pleaca...sooner or later.

Un comentariu:

moon spunea...

te muti? ca si eu sunt in cautare de o tara candidata sa ma mut in ea :)