vineri, 30 iulie 2010

Orange si Coface nu se lasa!!! INCREDIBIL

Iata ce gura aurita am avut.

Situatie: vreau sa inchid abonamentul. Il inchid si primes confirmare de la orange (telefonic) ca nu mai am datorii
dupa 2 luni vine somatie de plata pe 22 lei.
O platesc
dupa inca o luna vine de la coface(ceva recuperatori) o alta somatie amenintatoare ca imi vand casa daca nu platesc 40 de lei.
Merg la orange si incep replicile absolut fulminante.

De ce ati inchis abonamentul?
Ca nu mai il foloseam !
Nu aveti datorii!
Cum nu?
Stati sa sun la bucurestiii...ba da aveti penalizari de 20lei!

Cum asa?
De la ultima factura!
Care ca nu a venit nimic decat o somatie?
Cea trimisa pe contul de internet ca ati platit in luna ianuarie o factura online si de atunci vi le trimitem online!
Cine si-a dat acordul?
Vi-am trimis mesaj pe telefon!
Nu am mai folosit acest telefon, in contract spune ca ma instiintati si in scris.
Am schimbat contractul...ati fost instiintat prin sms, daca nu ati raspuns inseamna ca ati fost de acord.
Bun, dar nici in contul de webcare nu am putut intra.
Da, normal, la inchiderea abonamentului inchidem si conturile de webcare!

Pei factura nu, cont de webcare nu! Eu cum vad factura?
Pei vi-am trimis somatie prin posta!
Da dar pe somatie nu scria nimic de penalizari de intarziere!
Da, pe somatie nu se scriu penalizarile!


Imi dau seama ca e o cauza pierduta asa ca platesc si penalitatile si plec.
Azi ma suna unu tip de la coface pe un ton flegmatic ca ii trebuie numarul de abonat. il intreb pentru ce si imi spune ca mai am o datorie de 20 lei. si il intreb daca ei comunica cu clientii lor sau isi bat joc de mine? La ton flegmatic am raspuns la fel. Ii dau un numar de chitanta si pentru ca Orange si Coface nu au facut acest lucru luni ambii vor fi reclamati la Anpc!

Bravo mai baieti. Daca voi va credeti ca va bateti joc de mine atunci si eu o sa va fac voua probleme!

Niciun comentariu: