marți, 21 aprilie 2009

Schimbarea locului de munca

Iata ca am trecut si prin acest pas al carierei...esential ar zice unii. Da si nu. Nu cred in stereotipuri si nu sunt de acord ca un job trebuie schimbat o data la 5-6 ani ca altfel te plafonezi. Daca ai motivatie si cei din jurul tau vad asta atunci poti face treaba buna in acelasi loc de munca zeci de ani!
exista insa o regula nescrisa care spune ca avansezi mai repede schimband companiile decat stand in acelasi loc prea mult. regula e valida si din punct de vedere financiar.
Asa am facut si eu, am renuntat la o pozitie de director de marketing pentru una de coordonator btl. Nebunie curata? Nu tocmai pentru ca am intrat intr-o lume mai profi in ale marketingului lasand in urma un sistem nu tocmai pus la punct, cu multe lucruri care scartaie. nu dau nume de firme pentru ca sunt recunoscator pentru tot ceea ce am invatat la primul loc de munca.
E greu si te intrebi daca ai facut alegerea potrivita, ai plecat de undeva unde erai cineva intr-un loc unde esti nimeni si trebuie sa incepi sa reconstruiesti, sa demonstrezi cine esti. Atunci se aduna in CV mai multe experiente si iti atarni pe un sirag toate perlele care sunt realizarile tale. Si experienta e firul care e tot mai gros si va sustine mai multe perle.
Sa speram ca va fi bine!

Niciun comentariu: