marți, 14 aprilie 2009

Fidelizare ...ce-i aia?

Facandu-mi lucrarea de licenta pe tema asta nu pot sa nu ma revolt in momentul in care nu sunt respectat ca si client vechi al unei firme sau in momentul in care decid sa cumpar mai mult!
Tot mai des observ prin supermarketuri cum mai mult nu inseamna neaparat si un pret mai bun per unitate de produs. Astazi in Kaufland, o crema de 100 gr costa 4,99,una de 200 costa 9,99. pei daca iau doua de 100 gr fac economie de 1 ban, am crema proaspata deoarece o am in doua cutii si nu ma obliga nimeni sa dau multi bani din start. Astea le vezi si le poti evita.
Dar ce se intampla cand nu ai nici o sansa de a evita asa ceva? Iata exemplul: dorind sa nu mai ma agit sa iau in fiecare saptamana cartea de la adevarul mi-am facut abonament. Si de aici incepe distractia:
1. in nici o saptamana nu se intampla sa imi vina ziarul in fiecare zi. oricum nu il citesc, dar de ce am abonament daca nu imi vine ziarul? Daca as dori sa il citesc?
2. un abonament pe 1 luna costa 60 lei, pe 3 luni 190! No comment, dau un ban in plus da ies in pierdere
3. Adevarul isi atrage noi clienti ieftinind cartile. si abonamentul de 1 luna devine 53 lei. Cel de 3 luni ? 190! Da, acusi platesc mai mult cu 1 luna la un abonament de 3 luni. mi se pare cel putin de prost gust, ca sa nu zic de ...prost.

vorbea lui Badea, traim in romania....

Niciun comentariu: