luni, 6 aprilie 2009

Incepe sezonul de pitziponceala

Am tras o tura de plimbare zilele trecute prin centru. Mare greseala! Cu o zi inainte ma plimbam pe malurile Begai si a fost foarte relaxant si frumos. Am zis sa repet experienta dar pe Corso. Cand colo ce sa vad: lume multa. Asta nu e nimic grav insa ce lume, mi se parea ca mall-ul s-a mutat. toate cabrioletele pe strasse, toate bretoanele-n ochi la volan, toti aia cu ceafa lata calare peste volan.
Am zis ca daca o iau pe centru nu mai vad cabrioletele si aerele, aiurea! Blugi cu talia joasa vedem si iarna si vara. Insa vara apare arsenalul deosebit: blugi albi la fete, pantaloni de in la baieti, cizme de piele crem cu tocul gros sau sandale maro din piele cu bretea ce-ti intra intre degetele, coafuri care mai de care mai fixate cu 2/3 tuburi de fixativ. La baieti mai e si moda pantalonilor treisfert dar cu mocasini si fara ciorapi in picioare. Ochelarii de soare B&C si Walentino se poarta si ei anul acesta din nou. Si mult sclipici...sa fie gleimur cum am auzit ca se zice mai nou.
Maieuri si nu in ultimul rand un bronz atat de artificial de zici ca a stat sa isi repare cuptorul si ceva nu a mers!
Dar ar trebui sa ma obisnuiesc, e deschis sezonul de pitzipoance si pitziponci.

Niciun comentariu: