joi, 28 mai 2009

RATT si CFR!!!

De foarte multe ori patesc ceva care merita sa fie scris aici. Si zic, mama, ce faza buna/naspa/interesting etc. Trebuie sa o scriu pe blog.
Asa am fost nervos de exemplu ca am asteptat autobuzul 32 in centru o jumatate de ora ca sa imi zica un prieten care trecea pe acolo ca acel autobuz nu mai circula prin centru. Dar statia era, harta in statie era, si pe harta era trecuta aceasta harta!!!
Comunicare RATT = 0
Apoi ma leg tot de RATT, asteptam acum o saptamana un tramvai 6 in piata 700. Alegere grea dar datorita noul sistem de GPS stii in cat timp ajunge. Era 16:29 si imi spune ca vine la 17:37. E ok zic eu, 8 minute. Trec minutele si se face 17:31 cand imi spune acel sistem ca in 8 minute vine si tramvaiul meu. Fac niste calcule si imi dau seama ca sistemul a fost pus la punct de un repetent la mate..in clasa intai. Se face in fine 17:39 si la 17:41 apare un 6 care...se retrage in depou! Nervos dau sa merg spre staia de Taxi. Cand ajuns aproape vad un alt 6 care vine, dar care nu figura ca venind! Pentru ce avem atunci sisteme GPS daca nu te poti baza pe ele?
Romania, tara bifatului. Trebuie sa avem sistem GPS? da? ok, avem, e bifat. Nu conteaza cum functioneaza acest sistem. La fel si cu sistemul de ticketing. Inainte imi luam abonament, ma urcam si cautam un loc liber. Acum si daca am abonement tot trebuie sa il validez cica! Pentru ce? Pentru evidenta lor? Care o au oricum dupa nr de abonamente vandute? Si daca pot elibera abonamente electronice de ce nu pot elibera pe zilele care le doresc eu (adica sa elimin weekendurile din calcul). Exact, pentru ca am bifat inca o chestie cool. Avem sistem de ticketing! Ce conteaza ca e mai prost, nu functioneaza, e impractic etc?

Si daca tot suntem la capitolul ticketing, si CFR da mai nou doar bilete electronice. Adica pot stii si ei unde sunt vandute bilete si unde sunt locuri libere. SI atunci cum sa reactionez cand ei vand toate biletele dintr-un vagon in mijlocul lui si capetele vagonului sunt goale? Cum sa reactionezi cand vezi ca e bataie de joc? Bifat si asta, vandut bilete electronic. Ce conteaza daca e multumit sau nu clientul. Bifat si faptul ca avem trenuri intercity! Ce conteaza ca fac cu 5 minute mai mult decat un tren Rapid si nu au internet asa cum se lauda. Lasa dom'le ca ai mers cu intersitiu'!
Doamne de ce mai ne pierdem vremea in tara asta a bifatului?

Niciun comentariu: