marți, 23 decembrie 2008

Satul de Romania

Cred ca starea in care ma aflu este ca o consecinta a intamplarilor cotidiene, a lucurilor care se intampla in jurul meu, a unor oameni din jurul meu si ....a actiunilor mele.
Exista un cantec la Savage Garden care incepe fiecare vers cu cuvintele I Believe (affirmation se numeste cantecul). Eu cred ca voi scrie cateva fraze despre ceea ce I am fed up with. Asadar:

sunt satul de gropi, strazi prost luminate, balti si noroaie
sunt satul de salarii mici si frustrari in randul meu si al colegilor
sunt satul de aerele de vedeta
sunt satul de snobism si dorinta de a te afisa cu orice pret ca fiind cel mai tare
sunt satul de lipsa de empatie
sunt satul de incalcarea grosolana a cuvantului
sunt satul de faptul ca un contract semnat e egal cu zero
sunt satul de dat bani si sticle de ceva ca sa se rezolve totul mai repede
sunt satul de a ma gandi cum sa profit mai mult de pe urma altora
sunt satul de nervi si fire albe
sunt satul de stress
sunt satul sa dorm in aceeasi camera cu fratele meu
sunt satul sa ma trezesc cu inima batandu-mi ca bateria lui Bryan Mantia.
sunt satul sa ma duc cu lehamite la lucru
sunt satul de promisiuni neonorate
sunt satul de nesimtire in trafic
sunt satul sa dau un ban si sa nu stiu pentru ce
sunt satul sa existe alte metode decat singura posibilitate
sunt satul sa gasesc altceva decat carne in cremwursti
sunt satul de aglomeratia din real
sunt satul de femeia de servici care miroase mai rau ca o zi naspa de vara
sunt satul de laptopul meu care nu mai are baterie
sunt satul de politia de fatada
sunt satul de frig si raceala
sunt satul de minciuna
sunt satul de prea multa carne de curcan
sunt satul de toti expertii in politica, masini si fotbal
sunt satul de Marian Iancu
sunt satul de "stirile de la ora 5"
sunt satul de politicieni si pamflete electorale
sunt satul sa fiu satul

sunt satul, insa am invatat urmatoarea poezie care este ca un crez de-al meu!

Do it anyway (titlul se traduce cam nasol in Romaneste asa ca il las asa)

Oamenii sunt neintelegatori
Ilogici si se cred buricul universului
IUBESTE-I ORICUM!

Daca incerci sa faci bine, oamenii te vor acuza
De motive ulterioare ascunse
FA BINE ORICUM!

Daca ai succes, castigi
prieteni falsi si dusmani adevarati
AI SUCCES ORICUM!

Binele pe care il faci azi
Va fi uitat maine
FA BINE ORICUM!

Onestitatea si franchetea
Te fac vulnerabil
FII ONEST SI FRANC ORICUM!

Ceea ce iti ia ani intregi sa construiesti
Poate fi distrus peste noapte
CONSTRUIESTE ORICUM!

Oamenii au nevoie de ajutor
dar e posibil sa te atace daca ii ajuti
AJUTA-I ORICUM!

Da tot ce ai mai bun din tine si
Vei fi lovit in dinti
DA TOT CE AI MAI BUN ORICUM!

Aceste cuvinte stau scrise pe peretii adapostului de copii nevoiasi Shishu Bhavan din Calcutta


Uneori par chiar nebune, dar daca te calmezi din prima tura de nervi te asigur ca vor prinde sens! Si voi face toate aceste lucruri oricum! Altfel nu stiu sa fiu. Si ma simt bine, chiar foarte bine ca sunt asa in felul meu! Pentru ca asa sunt oricum.
Noapte buna Romania, poate maine incepi sa te mai schimbi

Un comentariu:

Vera spunea...

Pe astia-i avem,cu astia defilam! Trebuie doar sa trecem cu vederea si sa nu ne facem sange rau.In fond,viata e frumoasa daca stim cum s-o privim;)