joi, 11 decembrie 2008

Fuga de responsabilitate si capra vecinului

Cred ca astea 2 sunt alte doua vicii ale omenirii. Din pacate le vad si eu in jurul meu si chiar in mine. Am eu o problema foarte mare: ma plang mai tot timpul. dar cred ca am motive atunci cand ma plang. Ei bine daca incep sa detaliez ca este vorba de job toti imi zic sa o las mai moale pentru ca nu mi se va ridica oricum statuie. Nu te mai agita atata, da altora problema. sunt 3 persoane care mi-au zis asta in ultimele 24 de ore. Unele tin la mine, altele pur si simplu asa judeca. Dar oare de ce ma agit si de ce ma plang ? Nu pentru ca totul sa fie bine si sa imi fac treaba pana la capat ? Oare e necesar sa demonstrezi ceva de fiecare data cand stai peste program ? Nicidecum zic eu, vrei doar ca sa faci bine ceea ce faci. Si cei care au ideea cum ca daca nu te implici ai mai mult de castigat se cam inseala dupa parerea mea. Si ce daca o "patesc" o data, de cateva ori. Din acele intamplari eu invat, fie de bine fie de rau. Asa ca ador responsabilitatea si o voi imbratisa oridecate ori pot!

Niciun comentariu: