joi, 18 decembrie 2008

Ce faci cand esti la capatul rabdarii?

Voi ce faceti cand simtiti ca nu mai puteti? Ca sunteti sictiriti si nimic nu mai va bucura ? Eu ma plimb prin ploaie, sau prin noapte, dar ma plimb. Ma gandesc, in general la trecut, apoi incep sa visez. ultima oara am mers din lipovei pana in soarelui, pe la 12 noaptea. si a fost bine, e liniste pe strada. sunt putini oameni si vezi unele amanunte care iti scapa ziua!
Uneori merge, alteori numai ma enervez mai tare. Dar deobicei functioneaza! ma calmez, ma umplu de optimism si ii trag si pe restul dupa mine!
Sunt uneori momente cand ai nevoie de cineva sa te mai puna pe picioare. Dar daca acel cineva are si el nevoie de tine? Atunci ce faci?
Am descoperit recent ca sunt mult prea negativist. Sa fie niste nervi acumulati? Sa fie oboseala? Sa fie ganduri? Nu stiu ce sa fie dar sunt! Si devine tot mai greu pe moment sa sterg cu buretele ziua de ieri care nu a fost grozava. Tot ce am nevoie este de o zi grozava! si din aia ma hranesc un pic si va duce la alte zile grozave. I need to accomplish just one big thing! usor, nu? mai ales pentru unul care e cu greu impresionat :)
oricum una din expresiile mele preferate este : good things come to thos who wait!

Niciun comentariu: