luni, 8 decembrie 2008

Despre Curaj si schimbari

Am zilele astea parte de niste discutii foooarte interesante. Stau si ma intreb oare cat din mosterirea genetica poate fi schimbata ? Adica e clar pentru mine ca oamenii se pot schimba, uneori radical alteori numai se slefuiesc. Dar, cat anume poti controla ? Daca toata viata ta ai fost obisnuit sa stai acasa e clar ca nu vei avea o viata cu rucsacul in spate pe munte.
Sau poate poti avea. Dar daca nu vrei sa ramai de caruta trebuie sa faci ceva. Si imi dau seama acum ca desi aveam impresia ca provin dintr-o familie libertina eu sunt de fapt un pic reticient la risc. Fiecare percepe riscul in diferite moduri si mie in acest moment nu imi place de mine. Dar in acelasi timp am inceput de la o vreme sa spun tot ce nu credeam ca pot sa spun. Desi mi-a fost greu la inceput si chiar mi-am creeat mai multe batai de cap ma bucur ca am inceput sa am acest curaj! Si acum gasind aceasta libertate mi-a venit curajul. E ca adrenalina, un risc neimplinit te face sa doresti mai mult. Si incep sa descopar viata din alt unghi...un unghi in care iti vezi viitorul si stii unde vrei sa ajungi.

Niciun comentariu: