joi, 30 iunie 2016

Online F1 shopping Ferrari Store vs F1 Store sau UPS vs DHL

Cei mai multi dintre voi ma sititi ca un avid consumator de Formula 1 si in special un fan Ferrari dupa perioada Schumi.
Am un obicei de care ma tin de cativa ani, trebuie sa am sepcile pilotilor si sapca echipei Ferrari din acel an. Anul acesta printr-o coincidenta am comandat 2 sepci Vettel. Acest articol este unul de o nisa extrem de mica...cumparatori in online (ok deja sunt putini), de pe site din strainatate (chiar mai putini), de obiecte de formula 1 (ati mai ramas 100 acolo care cititi? ) Ferrari (a mai ramas cineva?)

In speranta ca nu scriu doar pentru mine, here it goes:

Experienta in store.ferrari.com

- a recunoscut singur IP-ul.
- preturi in mare aceleasi la articolele de larg consum (replici ale echipei de Formula 1)
- experienta de cumparaturi cam greoaie (se incarca greu articolele)
- nu poti adauga in cos articolul direct din lista - trebuie incarcat separat
- trimiteri gratis la 100 euro - o data am reusit, a doua oara nu
- sectiune de sales cu preturi ok, dar au ramas doar marimi extreme
- am avut interactiune cu customer care (vroiam sa mai adaug ceva) si raspuns Duminica in 30 minute!!!
- la 1 ora dupa comanda aveam deja confirmarea impachetarii, AWB prin UPS cu real tracking. A venit totul in 4 zile lucratoare...acasa. transport 14.95 euro

Experienta in F1 store

- nu a recunoscut ip, nu a recunoscut contul deja facut
- mai rapida incarcarea si mai usor de navigat
- preturi acum mai mici ca la ferrari (1 euro mai jos pe sapca) dar deobicei sunt mai mari cu putin
- rapid facuta comanda
- primit instant pe mail confirmarea comenzii. nu am primit nici un AWB, nici o confirmare de plecare, nimic!
- dupa logare in contul meu pe site am vazut ca pachetul e in tranzit. nu unde, nu cand ajunge, nu cand a plecat, nu AWB sa sun sa ma documentez! Thanks a lot customer care...inexistent
- dupa 2 saptamani gasesc aviz in posta! sa ridic pachetul de la posta, WTF DHL, am platit pentru door to door delivery...in viata reala. 2 saptamani iti ia sa traversezi europa cu bicicleta FFS! transportul cu DHL a fost 11,95 deci tot aceeasi clasa de pret/viteza. Stiam ca nu platesc next day delivery airfreight dar nici chiar asa!

Asa ca degeaba ai preturi, usurinta in navigare si usurinta in cumparare daca partenerii tai de transport te lasa balta. Noroc ca DHL aduce masinile la timp la curse.

Pentru mine exista de acum doar http://Store.ferrari.com

Niciun comentariu: