miercuri, 27 noiembrie 2013

Prea multa tehnologie ? Reclame prea smechere ?

Mi-am luat Note 3 si m-am pus sa imi instalez sistemul. Unde-s vremurile alea de asteptai sa ti se inregistreze cartela in retea? Acum setari de net, mail, dropbox, vpn, samsung acount, alea alea
Cica ma intreaba telefonul daca am cont pe samsung, zic Da, de la tableta. in secunda urmatoare aveam toate pozele de pe tableta, contacte inclusiv aplicatii instalate! Mai mult, ma loghez pe linkedin si facebook si deschid contactele. Cine si-a bagat nr de telefon in facebook sau linkedin poate fi sunat de mine :) Cat despre mailuri, la fel! Daca asta imi face samsung pe fata, oare cate face fara sa stiu eu ?
Dar de la altceva am plecat in scrierea asta, de la noile reclame British Airways. Toata lumea ignora reclamele de pe strada, ma rog 90% anyway. De fluturasi nu mai zic. Pe net exista tot felul de filtre ca sa iti inchida pop up si flashuri din reclame. Dar odata intrati in era digitala si reclamele s-au schimbat.
Se da:
- panou publicitar LED de mare dimensiune legat la GPS si net
- companie aeriana cu sute de zboruri zilnic peste aceste panouri
- se leaga panoul cu avionul ce trece deasupra lui (nu fix deasupra, la cateva sute de metri deasupra) si acesta da informatii de unde vine avionul (sa zicem tenerife), cate grade sunt acolo (sa zicem vreo 30) si care e cel mai ieftin zbor inspre acolo.
Nu stiu neaparat cat de mare e efectul de publicitate al rutelor si cat ajuta asta la cresterea vanzarilor insa ca efect de WOW toate mediile de marketing povestesc despre British Airways de 4 zile incoace. Si din zecile de mii care citesc articolul cateva sute tot intra sa vada ce oferte are BA. Si eu tocmai am scris a III-a oara numele de British Airways (4 cu asta cu tot).
Deocamdata sunt amplasate 2 astfel de panouri, unul in Piccadilly Circus si una pe autostrada ce leaga zona Chiswick de Heathrow - casa British Airways (cinci :)  ) Ca sa fie totul complet avem si deja celebrul hashtag #lookup.  Iar pentru planespotters e mana cereasca, fac poze si stiu exact ce avion au prins in cadru. 'shto, nu-i asa?

Uneori daca faci ceva crazy e de ajuns pentru a ajunge pe buzele tuturor. Si inainte sa intrebati, nu-nu ma plimb gol pusca maine prin centru ca sa fiu pe buzele tuturor! 

Niciun comentariu: