miercuri, 6 noiembrie 2013

Back 2 basics ...se poate?

Cei ce cred ca supa era mai buna pe vremuri cand gainile aveau alt gust si taiteii erau de casa sa ridice mana sus! Ahaaaa, majoritatea observ!
Imi place evolutia, imi place dezvoltarea, fara ea nu putem trai. Dar nu aveti uneori impresia ca e prea mult ?
Ce s-a intamplat cu telefonul la care ....vorbesti ? Si cu masina care daca o calci derapeaza? (asta nu putea sa imi scape ca un petrolhead ce sunt) .
Dupa 3 ani traiti in Anglia am ajuns sa apreciez monarhia, autobuze vechi de 30 de ani, taxiuri vechi de 20 de ani si o moneda neschimbata de sute de ani. Hell, inteleg chiar logica mersului pe stanga! Si stiti ceva...they are right!
Cateodata trebuie sa punem pauza la viata si sa ne punem intrebari: am nevoie de asa ceva? dar acum cativa ani cum traiam fara asta ?
Mai nou am inceput sa imi fac paste in casa, sa fac friptura in foietaj, am avut o perioada cand imi faceam si painea in casa (si sincer nu stiu de ce am renuntat). Nu am folosit vegeta niciodata la mancare si cand conduc pe zapada dezactivez ESP-ul! Mai mult incurca!
Mai ma intreaba prieteni care se aventuraza in afaceri de un plan de marketing. Si teoria mea incepe mereu la fel: back 2 basics - 4P ! Product, placement, price, promo! De aici dezvolti bineinteles, si tot aici vine primul contraargument: fa-ti reclama in ziare si ignora internetul si e ca si cum iti tragi un glonte in picior!
Dar uneori e prea mult, e deja scary ca scriu cu un bat de plastic pe o sticla si acel ceva din mana mea imi recunoaste scrisul, ma intreaba daca e un nr de telefon si il salveaza iar apoi il si apeleaza. E de rau ? Poate nu, dar sigur e de rau sa mananc chimicale care imi dau peste neuroni si ma fac sa cred ca mananc cea mai buna mancare din lume. Aia nu e bine! Unii imi spun ca e doar teoria evolutiei, cei mai puternici rezista si cancerul ca boala e doar o "era glaciala" moderna care omoara dinozaurii mai slabi.
Ce ziceti de urmatoarea idee? scoatem banii din ecuatie! Fiecare munceste ce stie el mai bine. Si are dreptul in limite rezonabile de orice de la oricine altcineva! nu mai avem diferente, nu mai avem lipsa de acces la educatie si avem hrana sanatoasa! Simplu, nu-i asa ? Nu muncesti, nu primesti! Ce economii s-ar face atunci. Doar dobanzile si hartiile neconsumate de banci, fara stress de rate, lipsa banilor si copilul meu are doar aifon 4 si pe piata a aparut deja cinci-es. E un fel de comunism idilic....ceea ce ma face pe mine un mic dictator.
Go 2 sleep Alex, u drunk! 2 much water 4 u! 

Niciun comentariu: