luni, 28 noiembrie 2011

vocea romaniei sau X factor?

De vreo 2 saptamani tot vreau sa scriu acest post.
Am trait o mica dezamagire la romanii au talent dupa faza preselectiilor. dupa ce nu am mai vazut toti $%$%&§$§" dandu-se in spectacol si tot showul a devenit serios, pur si simplu nu a mai fost interesant. Cat despre final...no comment.
Ei aceeasi senzatie o am si cu astealalte doua shouri. Adica a fost cool la vocea romaniei sa te bucuri impreuna cu concurentii daca se intorcea vre-un scaun. Chiar simteai emotia, si te bucurai de bucuria lor. Apoi prima sita a cernut prea mult. Iar acum, acum nici nu stiu ce se mai intampla, nu am mai urmarit sincer.
Dincolo X factor, un show cusut cu ata alba. Iarasi mi-au placut preselectiile dar nu vad rolul a 3 persoane acolo. Razvan si Dani nu isi au locul acolo. Au niste roluri prea sobre pentru personalitatea lor! Iar Mihai Morar pe care il apreciez pentru ceea ce face nu e o persoana la fel de abilitata sa fie in juriu. Daca prezinti muzica, stii muzica nu inseamna ca poti ghida pe cineva care doreste sa invete sau sa se perfectioneze in a canta muzica! Iar disputele inventate cu Paula, apoi impacarea la fel de siropoasa...come on! Chiar mi-a lasat un gust amar ultimul show.
Revenind insa la purul adevar: calitatea interpretarii. Aici Vocea Romaniei castiga de departe. Oamenii aia chiar canta, chiar au voce. La fel de sadic mi s-a parut la X factor sa lauzi doua concurente din duel cand ele amandoua au cantat la fel de slab. Dar de aici pana la a spune ca ele doua puteau face singure emisiunea e drum lung.
Nah ca am spus-o si p'asta. Vocea e mai tare ca X.

ps. ca om de marketing chiar NU apreciez cantitatea obscena de reclama care e in X factor. stiu ca veti zice ca am ceva cu ei dar luati de comparati, si imi veti da dreptate.

Un comentariu:

Masaj erotic Pitesti spunea...

mie personal imi place mai mult x factor mi se pare mai antrenant