duminică, 20 martie 2011

Noul Car - Skoda Fabia

De fapt e a mea ca si folosinta, proprietar e inca Porsche Leasing :)
Dupa 2 luni in care am folosit un Renault Megane fund de babuin si pot spune ca mi-am satisfacut o mai veche dorinta iata ca a venit randul sa am prima masina nou, nouta, mirosind a nou!
Este o Skoda Fabia Combi si pot spune ca sunt realmente impresionat de ea. Nu am avut asteptari de la ea (nici nu am prea avut timp sa ma gandesc la ea, ce-i drept) dar wow.

Recomand motorul de 1.6 diesel din toata inima. Dupa un drum de bucuresti-timisoara pot spune ca motorul trage bine la viteza (test pe autostrada), e genial in depasiri, urca panta de zici ca nu e, iar cireasa de pe tort e consumul (inca in rodaj) de 4,3 l /100 km.
Desi pare mica de dinafara, in interior e o tona de spatiu, portbagajul e urias si dotarile de pe masinuta mea chiar sunt de mare folos.
Cheers to Skoda! Simply Clever cum zic ei!

Voi reveni cu poze chiar cu ea dupa ce o si infoliem cu logo-urile firmei. Dar e tot ca si in poza, alba, ca asa ii sade bine!

Niciun comentariu: