sâmbătă, 5 martie 2011

Cu sau fara PIN, semnam sau nu?

Mi-am facut un obicei de aprox 3 ani de zile sa umblu cu cat mai putin cash la mine. Si pentru ca sa limitez pierderile in cazul unui eventual furt dar si pentru ca atunci cand nu am bani la mine, nu cheltui :) Asa ca platesc cu cardul in 99% din cazuri, chiar si pentru cumparaturi de 5 lei, pentru ca oricum comision nu platesc in Romania. In Austria exista unele firme (gen Mömax) unde platesti tu comisionul si nu imi convine sa platesc cu cardul.

Dar am o dilema. Merg la Kaufland si platesc, ei lucreaza cu BCR (pe bonuri apare BCR). Dau cardul, bag PIN si gata, nu mai semnez nimic! Interesant, mai ales ca in strainatate semnatura e cea care conteaza si tot timpul ti se verifica semnatura de pe bon cu cea de pe card! La noi nu.

Merg la Billa. Ei lucreaza cu unicredit, adica aceeasi banca la care am eu card. Dau cardul, bag pinul, si ....semnez! Desi fac o tranzactie unicredit-unicredit si au posibilitati de verificare mai bune! Ciudat!

Apropos, billa din zona soarelui e in renovare si au deschis deja o jumatate noua. Arata foarte bine! Daca ar veni si cu preturile la nivel de Kaufland ce bine ar fi! Dar au si peste acum, au zone de desfacere noi, un nou iluminat si afisaj....foarte bine arata! Recomand pentru simpla experienta a cumparaturii!

Niciun comentariu: