luni, 1 noiembrie 2010

Festivalul vinului

De cand stau aproape de stadion imi este imposibil sa nu fiu la curent cu orice manifestare "cultural artistica" in desfasurare acolo. Parte datorita mirosului de mici, parte datorita faptului ca nu mai avem locuri de parcare, parte datorita galagiei venita de acolo.
A fost si festivalul vinului, am fost si noi ca deh, mai iesim la aer. Ajungem acolo, tot parcul plin de gunoaie, masini parcate pe iarba, instalatii de tip "ringinspiel" montate pe iarba. Tiganie ce mai!
Am mancat ceva repede de la Nora, fiind singura terasa in care aveam incredere. Dar era un miros ciudat in aer....de tamaie. Foarte ciudat, in stanga era un stand cu baloane si chestii multe cu leduri de vanzare, in dreapta era inca un stand cu o masinarie din aia in care tragi pumni si iti masori puterea.La mijloc un preot, tinerel ce-i drept, in sutana ardea tamaie intr-un stand in care se vindeau icoane.
In fata standului vreo 6 pusti la 12-13 ani se intreceau in care bea mai repede un pahar de vin. Unul din ei era in tricou, afara erau 4 grade. Lume pestrita, in general vanzatorii erau foarte "bronzati" iar cumparatorii erau imbracati in training marca adibas sau mike, cu gel in cap, minim un cercel prin urechi, si ....nu mai are rost. Nu mai zic nimic de apucaturi, de calitatea vinului, de gunoaie sau alte cele. Chiar nu are rost. Balci, kitsch, bla bla .

Am plecat pana la Billa, unde era oferta la bere alba, un sortiment din sudul Germaniei.
Asa ca in weekednul cu marele festival al vinului eu am redescoperit Weissbier. Vi-o recomand!

Niciun comentariu: