miercuri, 24 noiembrie 2010

Cea mai slaba editie de "devorat publicitate"

Intr-un anonimat semi-total saptamana trecuta a avut loc "Noaptea devoratorilor de publicitate" si pot sa spun ca nu mi-a placut. Era a IV-a oara cand mergeam la asa ceva deci aveam cu ce compara.
Sala Capitol, bilet 35 de lei, cam piparat. Dar poate se merita imi zic.
Locuri ok, scaune foarte incomfortabile, dar nah, nu e vina lor.
Inceput cu 45 de minute intarziere. Sensor la incept foarte fain.
Un ilustru necunoscut face pe gazda. Imi scapa numele, nu stiu nici cine e. E sec. Nu zice bancuri, nu isi stie discursul.
Incep intr-un final si reclamele. Si ele seci. Dupa 1.5 ore pauza. Castig o camera Web de la AXN, ceea ce e highlight-ul serii :)
Al doilea calup, imi zic eu: las ca tot timpul al doilea e bestial. Greseam, plin de reclame serioase gen salvati planeta. Dar si celelalte erau neinspirate. Am stat 1 ora fara sa rad.
Dupa al treilea calup (din 4) am plecat. Nu mi-a placut deloc si mi s-a parut scurt sincer. Dar aici e posibil sa ma insel.

3 reclame le-am tinut minte si mi-au placut mult.
Una pentru Canal+ si ce scenaristi de calitate au. Si inca doua la Audi....da observ si eu ca public multe reclame la Audi.


Niciun comentariu: