vineri, 4 septembrie 2009

Elicina- crema din melci?


Recent am facut niste traduceri pentru o crema cu extract de melci. Ciudat mi s-a parut doar la inceput. Apoi am vazut crema in DM si am zis hai sa vad si
pe site.
Intrand acolo am vazut ca Elicina asta e chiar o crema tare, e Rolls-ul cremelor dupa ce am citit.
Extractul asta din melci ajuta super mult in cazul acneelor, ridurilor, arsurilor, petelor de la soare si in cazul cicatriciilor. Mai sa fie...ok, vorbe din astea au toti, insa putini au curajul sa puna si marturii sau poze cu rezultate concrete.
Asa arata fata imediat dupa o mica operatie:














Apoi la 8 zile dupa operatie:













Iar la o luna deja arata asa:













Eu am ramas uimit. Daca sunt unii dintre voi care au incercat crema asta, va rog sa imi spuneti si mie cum e. Pe site spune ca nu conteaza cata crema pui ci cum o pui, trebuind sa masezi bine zona pana cand crema este absorbita.

Niciun comentariu: