joi, 23 iulie 2009

New Advertising??? Yeah right

Apreciez publicitatea, apreciez inteligenta, apreciez si mai mult publicitatea inteligenta. Intr-un post viitor voi scrie despre publicitatea in aer insa acum vreau sa discut despre product placement. Adica punem niste produse vizibile in o emisiune si de fapt le facem reclama.
E ceva nou, de la o vreme incoace. Daca vedeta X imi foloseste produsul atunci podusul meu are succes. Pana la o limita. Acum la noi oricine e vedeta. Punem Timbark in serialul la Bloc si vrem mega vanzari..well...nu se va intampla.
Mai nou insa au aparut cele mai gandite plasari de produse. Dimineata la Razvan si Dani ei se cearta si la un moment dat baga o replica de genul Have a break! Si apoi scot un kit kat....pret 7000 euro.
Mircea Badea e un alt subiect interesant. Dupa ce a dat-o sus si tare ca el e el si nu face dîn astea Badea are si Blog mai are si in testare o masina pentru ca deh..."de cativa ani conduc Dacia parintilor mei"




Dar nah omu nu face din astea...pana luni seara cand toata lumea stie ca i-a explodat laptopul in direct:


Cei care il urmaresc mai des stiu ca laptopul lui nu luceste pe carcasa si tastatura are alta culoare. sursa aici







Cei care au urmarit cu atentie au vazut si asta:


Tot din aceeasi sursa am aflat desprestudiourile antena1/3/gsp cum ca ca gsp si antena 3 au studiouri alaturate. Pana de curent a fost doar la antena 3, un perete mai incolo unde era gspTV si emisiunea smiley TV totul a mers super normal, fara caderi de acest gen.
Si ca sa fie totul perfect a doua zi apare comunicat la Toshiba prin care ei ii platesc lui Badea laptopul si isi fac reclama la noua asigurare de laptopuri. Comunicatul e redat si pe blogul lui Mirciuta.
Si daca pentru 7000 euro iti poarta tricoul cu logo-ul tau in emisiune, oare pentru acest fum si trantirea laptopului pe jos cat a luat?
Prietenii mei de la status pimp sar si ei in joc (credeati ca nu mai fac nimic? v-ati inselat, they are alive and kicking and keep impressing us).








Asadar se practica, pentru bani facem orice. Si gazeta sporturilor isi prostitueaza paginile ziarului dupa bunul plac si buzunarul doritorilor.





Renuntam la standarde, renuntam la calitate, renuntam la orice mandrie sau imagine de sine pentru bani. Iar ceea ce am zis ieri, alaltaieri cand ne bateam cu caramida in piept...cand? Am zis eu ceva?

Niciun comentariu: