miercuri, 11 februarie 2009

Cum suntem noi...Romanii

Nu stiu daca am mai atins acest subiect insa de dimineata am mai avut o mostra de Romanism teribil.
Am mai zis ca Romanii se pricep din nastere la 3 chestii: politica, fotbal si mai nou marketing. Pe langa aceste aspecte Romanii mai dau dovada de:
- o mandrie deosebita pentru IO, adica, tu stii cine sunt io? Io fac, io dreg, io manc, io sunt, io, eu, ieu, sau cum vreti sa ii spuneti. oricat de jos e statul social al unei persoane mandria acesteia este la cote himalayene.
- un orgoliu si mai mare! daca te-ai atins de orgoliul cuiva, fugi....pentru ca se va intoarce spre tine un sir de atacuri si de tehnici marshave care sa te "detroneze" din pozitia ta superioara
- in afara de politica, fotbal si marketing troneaza si sentimentul de eu stiu cel mai bine "totul". Daca emite cineva o ipoteza el trebuie sa fie contrazis, sau trebuie sa adaugam ceva pe langa ce spune. cum sa aiba el dreptate?
- iar aia cu capra vecinului, e atat de adevarata!!!! ohoho nu reusesc eu, de ce sa reuseasca alalalt? iar ca sa revin de unde am inceput, doresc sa va povestesc ca in ultimul timp conduc in timisoara o masina cu numere din alt judet (unul "dusman"). Parca toti bizonii din trafic mi-au iesit in cale sa imi arate mie spiritul superior de timisorean si cum trebuie sa conduc. incredibil.
va atasez mai jos cateva mostre de Romanism gasite pe un alt blog.
"-Mi-am rupt o mana...
- A, stai sa vezi, eu mi-am rupt un picior acum trei ani!"

"- Salut, ma, ce faci, unde esti?
- Acasa, strangeam bradul.
- A, eu sunt in India, pe plaja, La multi ani!"


"- Tata a ramas somer si o sa moara de foame.
- Ce chestie. Si pe mama au disponibilizat-o, noroc ca au reincadrat-o dupa o luna cu un salariu mai mare. Dar erau alte vremuri."


"- Imi place Led Zeppelin.
- Da Jethro Tull ai ascultat?
- Nu.
- Mult mai misto."


"- M-am despartit de Maria.
- E, las' ca va impacati voi. Si ia zi, in rest, ce mai faci?"


"- M-am despartit de Razvan.
- E, sa vezi cum a fost cand m-am despartit eu de Cezar!"


"- Ma duc la ski in Bulgaria...
- Vezi ca sigur-sigur o sa te ia radarul! Pe mine m-a luat.
- ...dar nu stiu sa schiez
- Eu stiu."


"- Am gasit o statiune misto si ieftina in Bulgaria. Se numeste...
- Eu ma duc in Austria"


"- Ma duc in Austria.
- Unde? La Salzburg?
- Nu, la Innsbruck.
- E mai misto la Salzburg.
- Ai fost la Innsbruck?
- Nu, dar am auzit"


"- Ma duc in Austria.
- Misto. Ai mai fost?
- Nu.
- Eu am mai fost. De 3 ori"


"- Am citit o carte misto de Murakami.
- Padurea norvegiana?
- Nu
- Aia cu oaia fantastica?
- Nu
- Aia cu elefantul?
- Nu
- Pai alta n-a scris. Sau n-a aparut la noi."


"- Am citit Copiii din miez de noapte a lui Rushdie.
- A, eu am citit-o in original, acum cativa ani. Nu se compara"


"- Am vazut No country for old men.
- Mie nu mi-a placut. In schimb, stii ce film mi-a placut? Ala cu..."


"- Ce faci, fata mamii?
- Dormeam.
- Iar dormi? Pai si la munca nu te mai duci?"


"- Ce faci, fata mamii?
- La munca.
- Da-o-ncolo de munca, mai odihneste-te si tu!"


"- Mi se tot blocheaza telefonul.
- Ce telefon ai?
- Samsung
- Eu am Nokia. Stii ce fac eu cand mi se blocheaza? Bine, la tine s-ar putea sa nu mearga. In fine...apas pe butonul..."


"- Ai citit ce-am scris pe blog?
- Da, vezi ca ai o greseala de ortografie."


"- Am cunoscut o fata si-mi place mult de ea.
- Vezi, poate se muta si asta la tine"


"- Simt ca n-am pe nimeni cu care sa pot sta de vorba.
- Da, si eu la fel. Macar tu ma ai pe mine."

Niciun comentariu: