duminică, 30 noiembrie 2008

reclame frate

Romanii sunt maestrii in 3 mari domenii: masini, fotbal si reclame. Marketing cum ii zic unii.
Am fost la noaptea devoratorilor de publicitate, plin de lume puhoi intreg. A fost interesanta deschiderea care a fost un stand-up comedy. Dar in rest aceleasi reclame, mult politicizat evenimentul. Nu am nimic cu toate organizatiile de binefacere de pe pamant dar chiar nu vroiam sa vad o jumatate de ora de reclame despre foamete, sida si alte cauze nobile. Chiar cred ca acest eveniment poate fi muuult mai bun de atat. S-a facut ceva dar se poate mai mult!
Pe partea asta de continut ar trebui lucrat un pic insa va prezint 3 reclame care mi-au placut foarte mult.




Astea 3 mi-au placut mie ca umor. Bineinteles ca sunt alte 2 reclame la masini care sunt absolut superbe. Ambele la Honda. Amandoua sunt 100% reale fara trucaje. Enjoy




Citeam pe blogul lui Cipi Adam despre emotia in publicitate si cum la noi se merge mai mult pe brutalitate. Daca vrei sa sperii omul ca moare daca nu isi poarta centura, arata mult sange! Desi a fost preluat acest curent din strainatate, am reusit sa il preluam gresit ca deobicei. Acolo nu vezi morti, nu vezi sange, vezi inceputul, vezi sfarsitu si vezi chestii care sa te faca sa iti imaginezi mijlocul sumbru. La noi trebuie sa fie haioasa, sa incercam sa ne batem joc sau insistam pe niste clisee fumate de mult.
Mai avem de lucrat asa ca la treaba!

Niciun comentariu: