marți, 31 octombrie 2017

Update de final de octombrie

A fost un an 2017 foarte ocupat pentru noi.
Desi inceputul nu aducea cu sine mari planuri ne-am nimerit intr-o groaza de proiecte.
De prin martie m-am apucat mai serios de fotografie. Toata familia s-a apucat de renovat. Parintii cu baile si dormitorul (acum trec spre living si hol). Fratele si prietena au luat un apartament si am trecut impreuna cu toti prin clasicele povesti de gasit mesteri si cautat materiale.
Era relativ ok sa stam deoparte si sa paticipam cu sfaturi pana cand....ne-am gasit si noi casa.
O cautam de peste 2 ani deja. Nu am vrut sa construim si nici sa finisam una de la rosu. Am vazut prea multe proiecte terminate prost cu lipsa de bani, constructie in bataie de joc, lipsa timpului si chiar divort din cauza constructiei casei. Constienti find de aceste neajunsuri dar si de dificultatea de a gasi ceva pe placul si bugetul nostru am inceput sa cautam. Am restrans zona pas cu pas, aveam o limita de buget dar eram flexibili la impartire si finisaje.
Am avut perioade cu 2-3 vizitari pe zi dar si perioade de lehamite cu nimic facut timp de 2-3 luni. Desi nu sunt eu mare fan energii/zodii/karma, ei bine casa aceasta a fost parca tinuta pentru noi. Am vizitat-o la rosu, mi-a placut de atunci (desi nu bifa toate criteriile) dar era aproape vanduta. Soarta a facut ca acel cumparator sa nu se mai inteleaga cu constructorul dar pana acolo sa aleaga finisaje si solutii pe placul nostru (deci nu avem bucatarie cu faianta rosie si nici bai cu marmura verde). Si avem treapta la living (e mai jos).
Vor urma si primele poze. Si of course vor incepe articole cu exerienta noastra la casa. De la sfaturi de mutat pana la curatenie, mobila si electrocasnice.
Va urma pe finalul saptamanii prima postare cu plantarea copacilor. Mi-am petrecut weekendul citind multe despre copaci si cum se planteaza. Asa ca vor urma niste poze de la cum plantam.
De asemenea imi propun sa va cer sfaturi referitoare la curatenie. Deocamdata am o prima intrebare: cu ce dati jos folia de protectie de pe termopane pvc, dupa ce a fost batuta de soare cateva luni? 

Niciun comentariu: