sâmbătă, 6 decembrie 2014

Moto(a)r(e) sa aiba...si avem o pasiune

Una, doua, de fapt trei.
Fotografia incepe sa fie pasiune. Dar o fotografie combinata cu alta pasiune e pasiune la patrat.
Asadar sa purcedem.
Avem 2 obiective noi pe mana. Ale mele, Si un semi eveniment automobilistic la 50 de metri in fata blocului. Se ia una bucata copil si se scoate la aer....de cauciuc ars.
Fiind vorba de un eveniment de indemanare am avut parte in mare parte de masini demne de remat. Fara esapamente si cu piloti pusi pe impresionat domnisoare nu cronometre. Cu cateva exceptii bineinteles, exceptii care au ajuns in pozele mele.













Cica se poarta combinatia de femei fatele si masini la fel de fatale. Aici au fost femei si masini. Nereusita combinatia. Dar un test interesant pentru focusul meu.
Mai jos inca ceva poze care mi-au atras atentia. Oricum o rata de stergere fenomenala, din 2,5 GB am ramas cu 800 mega. Unghiuri interesante dar cine doreste sa se uite la o coaja cum se inclina pe o roata?


Apoi mare eveniment mare.....pe un aeroport timisoara saracit de o buna parte din cursele de linie se intampla ceva. Vine un Widebody, un A300, un mastodont al cerului. Incarcat cu vacute.
Cautam ore, zile cand vine. Aflu la timp si hai in camp! Spotting ca in vremurile bune. Pe un camp atins de umbra toamnei se aduna 4 masini in mijlocul nicaieriului. Stiti voi, dupa Ladracunpraznic faci stanga. eeeh, dar si pista de aterizare e la cateva sute de metri. Putine sute.
In asteptare veghem cerul brazdat de linii albe. Contrails se numesc si un cunoscator iti poate identifica cu ochiul liber compania si avionul care taie cerul in doua. De exemplu Airbus A380 de la Emirates.
Apoi vine si uriasul nostru. Trenul jos, flapsurile la maxim, motoarele la turatie mica...inca.

Dar pierde altitudine...normal, vine la aterizare. Baga putere in motoare. Si ce motoare, eu incap in picioare in el. Si uite cum un crop schimba poza. Multumesc de pont Sandu...incadrarea schimba totul.

Trece pe deasupra mea si tureaza. Pamantul se scutura. Zeci sau sute de tone au trecut pe deasupra capului. This is spotting. Inima bate cu putere...am prins poza ? cum e?
si a trecut.



De dragul vremurilor de demult mai stam la o poveste o ora sa asteptam si wizzul. Care vine cu o surpriza, un inel la motorul din dreapta schimbat. Aflam apoi ca a lovit prin ciopartire un pasaroi la o decolare la cluj acum o saptamana. Motorul a supravietuit cu mici piese schimbate. Pasarea s-a reciclat in milioane de piese mai mici.


Ladies and Gents....Motoare de Moiembrie.

Niciun comentariu: