marți, 28 august 2012

Nu mai e timp...

Oare cand eram copii cum aveam timp sa jucam scunsa, sa ne uitam la desene la sarbi, sa ne jucam prinsa, fotbal, sa mai calarim si tzogla, sa tragem ceva zgarieturi pe genunchi si coate. Apoi a venit scoala, faceam repede temele si zbang la joaca. Si parca tot bagam ceva ore de joaca.
Au aparut calculatoarele si parca atunci a disparut timpul de joaca. A venit gimnaziul si apoi liceul. Asta ultimul la mine e un caz aparte, dar parca altul era timpul. Facultatea....cu iesiri la suc, cu iesiri la chiul. Mai o plecare undeva, un mall, un "atu cu canapele". Japs in masina cuiva si hai, "ca si asa nu am chef de scris dupa dictare". Si sugeam pe un frappe o ora ca de altul nu mai aveam bani.
Acum....acum e acum. Parca orice hobby avem, orice dorinta de razbatere din rutina zilnica e supta cu mult patos de...de rutina, cred. Odata e 7 dimineata, undoi e 11 si apoi vreo 2 sau3. De aici pana la ora 7 mai sunt doar 5 minute si apoi dupa 10 minute e 11 seara. Si atunci parca mai am timp vreo 2 ore pentru mine.
numai ca la ora aia nu mai poti sa mergi la un frappe, daca iti suni prietenii te intreaba daca ai cu capu', raliurile sau avioanele nu pot fi vizionate live la ora aia si eventual iti mai ramane un blog ceva. Asta pana te pui la calculator si iti aduci aminte de un mail care trebuie sa il dai, un excel de terminat, un proiect ceva. Si amani, o zi, doua, saptamana, luna si iaca din mai nu am mai scris.
ma uit pe facebook la ce fac prietenii mei si vad, ala a fost in excursie, aia la mare. aia are poza in unirii la cafea, ala la pescuit. Astia doi au iesit impreuna si iaca trece timpul in timp ce tu ii admiri pe altii.
Si iti faci planuri, de acum inainte....rup cerul in doua, scriu pe blog, merg cu bicicleta, imi beau cafeaua duminica in oras, fac poze, ma duc la evenimente si din astea.
Dar voi reveni...voi reveni cu un eveniment la care am fost acum o luna si nici nu am apucat sa scot pozele.

Niciun comentariu: