luni, 8 martie 2010

orange romania, traim in romania

Am un numar de orange pe care nu il mai folosesc. nu il mai folosesc de ceva vreme de fapt. e abonament mic, de 3,5 euro, si am uitat de el complet. Pana prin decembrie cand imi vine in posta o somatie de plata de la orange. inainte de aceasta somatie, nici o factura timp de vreo 3 luni. Somatia era datata cu luna octombrie (si a ajuns la mine in decembrie). Ca trebuie sa platesc, bla bla bla
Sun la orange, astept 10-15 minute cum se asteapta deobicei si in final dau de o tanti care saraca nu are nici o vina, asa ca nu incep sa ma cert cu cea, dar imi exprim profunda dezamagire si lehamite fata de abordarea lor. La care ea ma ia ca daca folosesc serviciile trebuie sa le platesc conform contractului. Normal ca ma enervez si ii zic ca tot conform contractului ei trebuie sa imi trimita o factura, si in cazul neplatii facturii ei trebuie sa ma contacteze si sa ma anunte ca am restanta. Daca nu ma pot gasi atunci imi trimit somatie. Si daca telefonul e inchis, ei aveau: un numar de fix, o adresa postala si o casuta de email! Va dati seama ca la nicicare nu m-au contactat.
In fine, platesc cu cardul online in timp real, ea vede plata si ii cer sa reziliez abonamentul. Raspuns: nu se poate, e sambata si colegii de la rezilieri nu lucreaza in weekend. Ii zic sa imi inregistreze cererea si sa ma sune ei, nici aia nu se poate. O intreb daca mai am alte sume de plata si imi spune ca nu, numarul e deblocat si il pot folosi.
Intreb: De ce sa platesc cand nu imi trimit ei faturi? Raspuns: factura s-a emis electronic! intreb eu: si eu de ce nu stiu despre asta? Raspuns: orange a vazut ca ati platit o factura in contul electronic si de atunci v-a trecut pe factura electronica. eu: si eu de ce nu stiu? Orange: liniste. Eu: si atunci de ce nu mi se aplica discount la factura asa cum e normal pentru ca nu mai trimit ei factura printata prin posta. Orange: vom analiza situatia si va contactam din nou. Evident ca nici in ziua de azi nu am obtinut un raspuns.
Ok, luni si marti fiind ocupat nu am sunat la orange. Miercuri imi vine inca o somatie!!! asta dupa ce am vorbit cu ei si mi s-a confirmat ca nu mai am alte datorii!
Pun mana pe telefon din nou si sun, tanti spune ca ea nu stie ca factura neplatita, ca nu stie ce a vorbit colega bla bla bla.
Ii zic din nou si ei ca sunt scarbit de orange si vreau sa renunt. nu se poate! desi ei vad ca am platit nu pot sa rezilieze pana cand nu le intra banii in cont!
Dupa cateva saptamani (timp in care am uitat din nou de ei) dar am platit facturile electronic, sun la sfarsitul lui februarie. Si ii zic la tanti din nou ca am platit factura, au intrat si banii si vreau reziliere. MA suna un tip inapoi
Buna ziua, am auzit ca doriti reziliere, etc, va pot da un abonament mai bun...
Eu: nu imi trebuie, orice oferta ati avea, serviciile voastre sunt lipsite de respect si oricum nu folosesc numarul.
El: va pot suspenda numarul timp de 3 luni si nu platiti abonament.
Eu: stau pe ganduri si in final zic NU, doresc reziliere.
El: ok se poate face dar doar incepand cu data de 7 martie cand vi se emite factura.

nu inteleg de ce nu se putea de atunci pentru ca sa imi factureze abonament doar pe zilele pana cand am cerut reziliere.
Acum e 8 martie, si verific din nou contul online sa imi vad factura. pe ea, este facturat abonament in avans pentru luna aprilie! DE CE? cand eu am cerut reziliere incepand cu 7 martie!
citind pe site la ei ma vad un amanunt: suspendarea abonamentul se face contra unei taxe lunare de 4 euro, amanunt care tipul nu l-a zis la telefon. Asadar el vroia sa imi suspende un abonament de 3.5 euro lunar pentru o taxa de 4 euro lunar. Culmea tupeului, nu?

Astia sunt orange, precis exista povesti similare despre voda sau cosmo.

Va voi tine la curent cu desfasurarea evenimentelor, dar eu factura cu abonament in avans nu o platesc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu e adevarat ca pentru ca ai platit in contul electronic au inceput sa iti emita factura in format electronic!Orange a inceput sa faca asta CU TOTI CLIENTII, de cateva luni!Eu nici nu am cont pe site-ul lor de rahat!Imagineaza-ti ca , pentru a OPTA daca vrei sau nu sa mentii in continuare factura in format electronic sau sa revii la cea clasica, in plic, trebuie sa te inregistrezi pe site!Inca o faza tare:calculul punctelor Thank You (F.You, de fapt).Acum doua luni, am avut o factura de 64 RON, pentru care am primit 4 puncte. Luna trecuta, am avut o factura de 92 RON, pentru care am primit 2 puncte!Gee, de parca as fi putut sa ma imbogatesc din puncte Thank You!Pana si la chestii simbolice sunt niste penali.In decembrie, mi-am schimbat tipul de abonament, pentru ca aveam unul vechi, fidel si implicit PROST.M-am dus la mai multi "consultanti" de-ai lor, si toti mi-au zis ca "nu se poate sa faceti un abonament mai mic de 10 EUR" "De ce? E pe oferta voastra!" "Da, dar noi am vazut ca nevoile dvs de comunicare sunt mai mari decat un abonament sub 10 EUR!" Enfin, era de sarbatori, popandaii aia stresati aveau targetul lor,ma grabeam si n-aveam chef sa fiu naspa.Am scapat cu unul de fix 10 EUR.Cred ca asta era "pragul",haha.

Alex spunea...

mda, eram sigur ca in momentul in care deschid acest subiect, deschid cutia pandorei.
ca update, nici un raspuns inca de la orange.

moon spunea...

Vai ce ma bucur ca nu mai lucrez la ei! Si Marele Director (Bulzan) din Timisoara a mai si avut un tupeu murdar sa ma intrebe "De ce te bucuri sa pleci de la noi?" atunci cand i-am cerut o recomandare. Bine, asta a fost in 2004. Dar cum sa nu te bucuri ca pleci, ca pana si tu ca si consultant intelegi tampeniile astea nedrepte, doar ca pe tine orange te plateste, asa ca tre sa zici ce te pun ei sa zici. "Conform procedurii". :>