joi, 25 martie 2010

Isn't it ironic?

Chiar imi place melodia, ten thousand spoons when all you need is a knife?

Cei care intrati aici frecvent va dati seama ca imi plac 3 lucruri mult: chestiile cu motor, marketingul si Poli. De asemenea mai stiti ca imi displac obiceiurile romanesti si pana mai ieri vroiam sa scriu un post despre cum Romania nu va ajunge niciodata o tara dezvoltata, aveam pregatite chiar si motive.
Iata insa ca am primit o minge la fileu si anume sa tin un training la Aiesec University despre Brandingul de oras. Wow, eu care iubesc alb violetul, care spun ca Aradenii sunt mandrii ca s-au nascut langa Cimishoara....joke.
Ma pregatesc, vorbesc si cu ei pe un guideline pentru ca imi place ideea. E cam lung, la 3.5 ore dar o scoatem noi la capat. Dar daca aveti voi ceva surse de informatii pe tema asta...bring them on!

Niciun comentariu: