joi, 29 octombrie 2009

Noutati

Nu am mai scris de mult timp si pentru ca am facut greseala sa caut un subiect mare si frumos.
Am fost abordat de Geanina din Iasi care isi face o lucrare de doctorat in care vrea sa vorbeasca despre etica in marketing....si nu intelegeam de ce m-a ales pe mine. Am ajuns sa fiu o persoana care sa fie citata in lucrari de doctorat??? Oricum pregatesc un post aici despre etica, posibil duminica sa il fac.

Apoi azi am postat prima oara pe twitter....am inceput sa pricep ce e si cu el. Mi se parea o idiotenie pentru ca nu ai ce sa scrii in 2 randuri. Inca nu pricep cum functioneaza cu atatea @ ...si cum pot sa raspund cuiva....sau poate nu pot :)
Ideea e ca voi incepe sa il folosesc, pentru ca mi se pare ok, mi-am facut si shortcut sus in bara.

Iar acum de vreo 2 saptamani trag tare cu o echipa de oameni sa incepem ceva nou. Sa gasim cai mai bune....
Acum cateva minute un telefon m-a bulversat, in mod pozitiv.....trebuie sa ma gandesc

2 comentarii:

Anonim spunea...

Welcome back, we're glad to have you here!

Dani spunea...

mai baiatule, cum ramane cu cafeaua?