marți, 4 august 2009

Schumi Revine

Poate unii dintre voi ati vazut accidentul luiMassa din calificarile de la Hungaroring.


Ei bine, Massa e ok, se reface. Intre timp Ferrari cauta inlocuitor. Cine altul mai potrivit decat un pilot cu 7 titluri de campion, vreo 100 de victorii, peste doua treimi din curse terminate in puncte, peste jumate din curse terminate pe podium. Da...legenda se intoarce SCHUMI is BACK!!!!
Insa ce mi-a placut foarte mult a fost modul in care Adrian Georgescu a relatat cum a fost covins Schumi sa revina.


Cine l-a convins pe Schumi să revină în Formula 1

După cum ştiţi, la trei ani de la ultima cursă disputată, Michael Schumacher se va întoarce în Formula 1. Ce nu ştiţi însă e cine l-a convins să revină pe septuplul campion mondial. Iată un prim indiciu, o imagine de pe site-ul oficial al competiţiei, www.formula1.com, care ilustrează ştirea revenirii pilotului german. Se pare că lucrurile s-au întâmplat după cum urmează.

Duminică, 10 mai 2009, circuitul de Formula 1 de la Barcelona. Mergând pe marginea pistei, Michael Schumacher se apropie de un omuleţ mustăcios.

Omuleţul (tăios): Michael, uite care-i treaba! Dacă iar mă refuzi, eu nu mai vorbesc în viaţa mea cu tine!

Michael: Michi, ştiu că-ţi sunt dator până peste cap, dar …

Omuleţul: Tizule, ce naiba! M-a înnebunit Bernie cu telefoanele, Montezemolo mi-a dat 50 de bipuri, nu mai am loc în mesagerie de Berlusconi … Trebuie să ajuţi Ferrari!

Michael: Omule, nu e că n-aş vrea …

Omuleţul: Na, că mă sună şi Papa! (Refuză apelul cu un gest nervos). Nemţii ăştia! (către Michael) În ‘95, când ţi-am zis să vii la Ferrari, a fost rău?

Michael (spăşit): Nu.

Omuleţul: Fără comentariile mele în cască, ai mai fi câştigat şapte titluri?

Michael (şi mai spăşit): Nu.

Un copil se apropie de cei doi, cu un caiet şi un pix în mână. Omuleţul mustăcios le ia, semnează la repezeală şi i le înapoiază. Puştiul pleacă în culmea fericirii.

Michael (cedează): Bine, dar să ştii că pentru tine o fac. Cu câteva condiţii. Unu – am nevoie de câteva ore de condus …

Omuleţul: Nici o problemă, luna asta sunt liber …

Michael: Doi – nu mă încurci la TV cu Raikkonen, Hakkinen, Batman …

Omuleţul: Dacă îţi pui girofar pe monopost, se rezolvă.

Michael: Trei – de câte ori spui ceva pe post de Doruleţ Sechelariu, aduci vorba şi de mine …

Brusc, sirena care anunţă 5 minute până la start îl face pe omuleţ să tresară. Michael deja trecuse, astfel că o ia la fugă după el, gesticulând. “Alo, domnu’ Maicăl, ain secănd, … domnu’ Maicăl … bite, vă rog frumos …!”.


Miki Alexandrescu precis moare de ciuda acum. GRRRR, revine Schumi, cel pe care nu il suporta el atata de mult. Offf, nu se poate. Legenda e din nou pe circuit

Niciun comentariu: