luni, 24 august 2009

Periuta de dinti

Recent mi-am schimbat periuta de dinti. De vreo 3 ani folosesc una electrica, insa acum am ajuns sa fac diferente si intre cele electrice.
Niciodata nu mi-am luat periute scumpe. La inceput am cautat chiar ce era mai ieftin si sa nu fie pe curent pentru ca mi se parea ciudat sa incarc 16 ore pentru 20 minute de periaj.
Apoi am descoperit ca incarcam bateriile tot mai des, ca intra apa acolo si in final au inceput sa rugineasca lamelele de contact de la baterii.
Asa ca am schimbat-o. am ramas tot pe braun, pentru ca sunt cele mai ieftine si se gasesc capi de schimb (adica varful ala). De data asta am luat una electrica pentru ca nu intra apa, nu mai am ce capac sa desfac si 16 ore sunt de fapt o zi si o noapte sau o noapte mai lunga. Iar 20 minute inseamna o saptamana de periaj (2minute de doua ori pe zi= 5 zile).
Deci periuta electrica...e muuult mai buna decat una normala, manuala. Apoi daca e electrica sa fie cu incarcare la priza...pentru ca nu intra apa si nu ruginesc bateriile si lamelele.

3 comentarii:

Anonim spunea...

esti nebun...........sa scrii articol despre periuta de dinti...............asteptam unul si despre hartia de buda.................de care, cat de multa si cum se foloseste.........ha ha ha.....

Suzi spunea...

Felicitări. Ai reușit să scrii cel mai inutil articol pe care l-am citit astăzi. :)
Îl aștept cu nerăbdare pe cel despre hârtia igienică :D

Alex spunea...

pei e bine ca le cititi, daca data viitoare va cumparati periuta de dinti va veti aminti de mine.
dar scriu si despre hartia de buda...ca am idei si despre asta.