miercuri, 29 decembrie 2010

julie and julia si alte noutati

Acum 2 seri am vazut pe hbo un film gastronomic, julie and julia.
Mai multe despre el gasiti aici

Filmul asta a picat exact in momentul in care
-am adaugat niste corpuri in bucatarie si e mult mai welcoming
-am instalat masina de spalat vase si e o placere sa stai in bucatarie
-am cumparat toata colectia de cutite thomas rosenthal de la real.
-in bucatarie am instalat si 2 suporturi de condimente (cu tot cu condimente), in total vreo 36 de tipuri...

Ei bine, acum va scriu din noul bar/pult din bucatarie, in timp ce tocmai am incercat prima reteta dintr-o carte de bucata despre care e vorba in filmul de mai sus. Fac o ceafa de porc (da stiu nu e sanatos) la cuptor, cu cartofi la cuptor cu ceafa prajita si apoi coapta, marinata inainte ....miroase de moooori incet.

in alta ordine de idei, trebuie sa va mai scriu despre peripetii la platit enel, ridicat carduri bancare, inrolare in 3d secure, si alte nebunii.

aah si by the way, pentru cei care nu au vazut pe facebook, de 4 zile sunt somer, si mult mai fericit decat inainte. am fost tratat asa cum nu credeam ca voi ajunge sa fiu tratat intr-o companie in care am pus suflet si multa munca. Dar nah, vorba aia cu boii care trag si tot in ei se da e valabila si pentru fosta mea companie...nu ii rostesc numele pentru ca e reclama gratuita si nu merita. Ce voi face in continuare...stati pe receptie. Am persoane in jurul meu care sa ma convinga ca sunt mai mult decat ceea ce mi s-a zis ca sunt si ceea ce faceam.

aah si inca ceva, voi scrie mai multe de acum incolo, pentru ca am timp... :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare rau ca esti somer, dar sunt sigura ca vei gasi ceva mult mai bun pentru tine decat ai avut inainte. Succes si La Multi Ani!

Alex spunea...

nu iti fa probleme pentru mine ca ma voi descurca eu cumva.
Ar fi trebuit sa ascult de alte voci care ma atentionau ca acest lucru se va petrece candva, atunci cand voi fi dat tot ce puteam acelei firme.
Si cand te mai gandesti ca puteam sa lucrez la carpatair acum si sa le dau eu papucii nu invers, sa ajunga ei sa ma faca sa plec...