marți, 17 august 2010

Primele poze cu nikonul

Nah ca am facut teste peste teste si am incercat sa ma feresc cat mai mult de modul AUTO. Am incercat pe anual, am inceput sa invat deschideri si diafragme etc.
Mai jos o selectie cu ceea ce am reusit pana acum. Si cu ce poze puteam incepe, normal cu avioane :)
Plecare de dimineata din Timisoara, in directia Stuttgart via Vienna



Asa arata rasaritul din avion.






Ai zice ca e apus, dar e rasarit cu blitz, cu soarele in fata!



La Vienna am schimbat un Q400 pentru un Fokker 70.


Si pentru ca lumina era naspa (sau cel putin asa cred eu, incepator fiind), m-am jucat un pic, prea mult, cu culorile...vezi burta fokkerului. Dar nu pot sa zic ca imi displace profund rezultatul. Sorele de pe pista chiar e real :)

Si in final, traditionala baie cu spuma. 17 grade in Sudul Germaniei in mijlocul lui August....brrrr

Niciun comentariu: