marți, 16 iunie 2009

Status Pimp - update

Iata ca mult laudata aplicatie din postul trecut nu e asa de ok. De cateva zile devin din ce in ce mai dezamagit atat de aplicatie cat si de oamenii din spatele ei.
Sa le luam pe rand:
aplicatie:
- de cele mai multe ori nu merg reclamele pentru ca e atacat serverul
- nu au in acest moment nici o campanie activa
- nu se contorizeaza clickurile prietenilor care au si ei status pimp (de parca ei nu sunt interesati de reclamele alea)
- nu se contorizeaza clickuri pe mai multe titluri din aceeasi campanie
- nu se contorizeaza mai mult de 1 click de la 1 ip/luna.
Eu am 160 prieteni in lista, din care doar 20% sunt online. Raman cu 32. Daca toti astia 32 dau click pe reclame inseamna ca eu adun 150 centi, adica 1,5 euro?
Where is all the fuss? Din cei 32 sunt unii care sunt interesati si dau click pe mai multe campanii, dar ce surpriza, ei nu se contorizeaza.

oamenii din spate:
- ei bine, am lasat un comment negativ la ei pe site si in cateva minute a disparut.
Cuvintele Public Relations sunt in biroul lor in cartea care sta prafuita pe raft.
No comment again.

ps. aceasta saptamana este ultima in care voi tine activ Status Pimp. Daca tot nu vin campanii, si daca nu se contorizeaza clickuri eu personal il dezinstalez si voi face lobby ca toti prietenii mei sa faca acelasi lucru. e o pierdere de vreme.

Niciun comentariu: