joi, 1 martie 2018

Incepe sa mi se faca sila de Ryanair

Acum ceva timp eram bucuros ca au venit. Intre timp am zburat de cateva ori cu ei si in afara de pretul meu nu pot sa spun ca am fost multumit pe deplin de ceva.
Au o politica extrem de agresiva. A fost singura companie care mi-a masurat bagajul desi era clar ca era un troller foarte mic. E singura companie in care m-am simtit exact ca in autobuzele comuniste care fac legatura intre sate.
Au pornit cu rute ieftine la 3-4 euro care nu s-au mai vazut de atunci. Acum un Timisoara Bucuresti este in medie 15 euro. Nu o data biletul luat pentru saptamana viitoare a costat mai putin pe Tarom decat pe Ryanair. Si la Tarom ai si bagaj de cala, loc asigurat si mancare.
Acum dupa "circumstante economice" au anulat baza din Timisoara. Aparent incarcarea era sub standardele lor (din anumite surse ei trebuie sa zboare cu minim 72% din avion plin pentru a-si recupera costurile). Momentul a venit cum nu se poate mai prost pentru ca aveam deja luate bilete pentru 6 pesoane pe ruta Timisoara- Londra- Faro- Bruxelles- Timisoara.
Am imbinat calatoria la mare cu cateva zile in Londra iar in final ne intoarcem prin Bruxelles ca pe acolo era mai ieftin.
Dar vine anuntul ca inchid baza din Timisoara si intru in legatura cu ei. Verific ca am aceleasi zboruri la aproximativ aceleasi ore din Bucuresti si imi zic ca e ok, doar ca se adauga si ruta Timisoara Bucuresti. ORICE companie normala din lumea asta ar fi dat si segmentul de Timisoara Bucuresti pentru ca au anulat zborurile din Timisoara. Nu si Ryanair. Ei au fost extrem de inflexibili si chiar a trebuit sa insist pentru Bucuresti pentru ca ei doreau rerutare pe Budapesta (ca e mai aproape geografic de timisoara).
Nu a contat ca ne-au dat planurile peste cap, ca am mai cheltuit inca 160 euro cu zboruile celor 6 din Timisoara in Bucuresti si inapoi. Si ca au adaugat cateva ore bune calatoriei noastre. Chiar pentru ei nu conteaza. Dar deja incepe sa mi se faca sila de atitudinea asta de : daca nu faci cum vreau eu nu mai faci deloc. Este execrabil cum se comporta.
Astazi imi vine din nou email ca zborul meu de londra si inapoi din bruxelles se anuleaza ( de data asta din Bucuresti). Jale si panica...de data asta nu mai avem alternativa si mai cumparsem si Timisoara bucuresti deja. Ori ma asteptam sa nu imi dea inapoi banii cheltuiti pe legatura asta ca doar nu m-au somat ei sa imi iau Timisoara Bucuresti si retur cu avionul.
Mai astept din nou 15 minute sa vorbesc cu customer care (orice companie care se respecta are un nr de telefon unde poti suna, are si asta dar pe bani, ca nah, oamenii disperati platesc sau nu sunt atenti si ei mai pot scoate un profit). Acum imi spune sa ignor emailul, ca e o greseala! Dar timpul si nervii cine mi-i plateste Ryanair? Oboseala copiilor ca voi anulati rute cine mi-o plateste?
Este prima si ultima data cand imi iau concedii cu Ryanair! Si Wizz este low cost dar este cu cel putin 2 clase peste Ryanair! 

Niciun comentariu: