Am trait sa o vad si pe asta. Zilele astea mi-a cazut in maini un manual de brand de cateva sute de pagini. Dar nu asta e important ca nu volumu' conteaza.
E absolut normal sa ti se defineasca coduri de culoare si fonturi, marimi si alte cele. Dar pana unde sa mergi ? Pei pe masini pui o sigla, dar sa ti se spuna folia si producatorul ei, si exact unde pui sigla pe usa in functie de arcul de cerc facut de roata fata si de unde incepe usa, de garda la sol a masinii, inca nu am vazut! Pana acum.
Apoi cam orice firma are postere, dar sa ai in manualul de brand combinatii de culori admise in poster gasim mai rar. Sa dam un exemplu ca e mai usor. Avem un poster in care facem reclama la o marca de cafea tinuta in mana de o femeie in bucatarie. Daca pachetul are culoare auriu atunci toate culorile din incapere vor fi in jurul acelei palete coloristice si toate vor fi culori care sa "mearga" cu auriul acela. Aici includem inclusiv culoarea hainelor modelelor, inclusiv culoarea parului! Dar daca e sa va spun ca se reglementeaza inclusiv tipul de haine purtat. Casual dar nu trendy!
Si exemplele pot continua, eu inca vorbesc singur. Pentru cei interesati mutam discutia in private.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu